saya budak baru belajar

yeah..akhirnya...
dapat gak publish kan hasil karya aku yang tak seberame nie..
mase kecik cite2 aku nak jadi photographer..
dek kerana memerlukan modal yang banyak dan masa yang kurang..
aku jadikan sebagai hobi..
aku try snap gambar yang aku 'anggap cantik' n then aku letak kata2 hikmah..
kata tok semangat diri..kehidupan..kalau bosan aku wat troooll skali skale didalamnya..wakaka
atleast ader la benda yang aku nak sampaikan..layan jer kkkk...zassss...































yang len sooonnn k.. ;) bace la lagi ;)

4 comments:

Eliza Muslim said...

chantik

musang berjanggut said...

wlaupun komen tu mcm nak sedapkan ati je..
tp ku terima dgn hari terbuka..kiki..
thanks..
kiki

Eliza Muslim said...

erk... nape nak kne sedapkan hati...?
cantik... sye ske...
klu hasil kje sendiri...

musang berjanggut said...

hehe..
really appreciate that..
huhu..
thanks.. ;)