Wednesday, January 3, 2018

Kenapa Shaklee - behind the story




yeah...saja nak share dengan korang..so untuk pengetahuan korang..aku khawin SEPTEMBER 2016..
so dalam bulan oct / nov.. wife aku bg tau..period die tak datang..aku mcm terkejut la..ha..dah pregnant ke..? die cakap tak pasti..kadang2 period die mmg tak teratur..

so soalan susulan..ada muntah2 ke..ha....ni pegnaruh dari tv..slalu tgk tv bile ade scene ppuan belari masuk bilik air..wek2..yg keluar..parents die..serentak..ALHAMDULILAHH..hahaha..konpom la..haha

1st check..beli pregnancy test. tak ada..negatif...so....hampaaaa disituuu...tak la hampaa...ckp,,myb belum rezki lg.. lepas seminggu tak silap...period tak dtg..so beli lg sekali...die ckp nnt dah ready die buat..aku ckp ok..take ur time...

ini amik kat gugel..bukan betol..tapi lebih kurang macam ini la..


aku habis shift kerja malam...balik pagi tu...tgh baru nak keluar opis..poket grrrrr....grrrrr.. <-- viberet
aku silentkan fon..aku tgk..wifey aku call..cakap la..kenapa syg..die kate..alhamdulilahhh..die check pagi ni..positif...aku dari mengantuk..trus segar bugarr...hahahaha...

next weeksnya aku pun bagi tahu bonda aku...aku cakap.."bu...myb..after 9 month from now..u will become grandmother.." ...masa tu adik aku pun ada...dia pun terkejut...tak sangka pulak dia paham BI aku....hahaha...

after next 2 weeks..kami  pun pergi bukak merah...dekat KK KELANA JAYA...masa tu aku duduk dekat DAMANSARA DAMAI...

BTW nama anak aku ADRA ...sedap tak..haha..nak tau nama penuh die..next entri..hehe...

tulis banyak2 pun bukan korang baca...hahaha..jumpe next entri.....

to be continue.........................................



4 comments:

Fatin Shahrizam said...

Alhamdulilah. Rezeki! Tak semua orang dapat merasa.

musang berjanggut said...

Yup..alhamdulilah..rezeki yg tak disangka2..hehe

Ahkak Geli said...

kenapa la ko nak kena buat entry berepisod wei....hahahahah

musang berjanggut said...

haha...die mcm cerita MARVEL la..ada episod2...haha...next episod tgk eh..hhaa